Monday 20 March 2017

PERUBAHAN DALAM HIDUP

Selamat petang sesayang ..

Perubahan hidup yang perlu aku lakukan demi keluargaku.
Semoga ada rezeki untuk keluarga kecilku.

Tahun 2017 merupakan tahun yang paling aku harus ubah cara hidupku.
Kesempitan yang berlaku selama ini harus aku buang jauh.
Aku mencari jalan bagaimana harus aku capai apa yang aku inginkan.
Bagaimana aku harus menjadi seperti wanita-wanita lain yang berjaya.

Aku harus mencari satu alternatif kerana aku harus keluar dari comfort zone.
Comfort zone aku bukanlah sentiasa dicurahi kesenangan.
Dugaan dan rintangan ada jugak yg harus aku hadapi.
Semuanya terpulang pada aku samada MAHU atau TIDAK MAHU ?

Semoga jalan yang aku pilih ini diredhoi Allah SWT.
Semoga aku dimurahkan rezeki.
Semoga satu masa nanti aku dapat menolong org yg selalu menolongku.
Semoga di masa hadapan anak-anakku kelak tidak merasa penderitaanku.
Semoga aku dapat membahagiakan orang tuaku.
Semoga keluarga dirahmati dan diberkati.

Allahuma Aamin.



Regards,
Ira Fashua
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment